21 Eylül 2009 Pazartesi

XP Kullanıcıları Ne Yapacak?

Beş bin Windows XP işletim sistemi kullanıcısıyla yapılan anket sonuçları oldukça ilgi çekici. Kullanıcılar Vista ve Windows 7 hakkında ne düşünüyor?
Windows XP kullanıcıları herşeyi hesaba katarak ilerleyen kullanıcılar gurubuna giriyor. Çünkü sekiz yıl gibi uzun bir süredir aynı işletim sistemini kullanıyorlar ve değiştirmekten korkuyorlar. Belki de, Windows XP işletim sistemi kullananların tüm ihtiyaçlarını giderebiliyor. Fakat Windows 7 işletim sistemiyle birlikte XP kullanıcıları da etkilenecek ve kısa bir süre sonra Windows 7 ve Vista arasında seçim yapacaklar.


Amerika da yapılan ankette 5000 Windows XP kullanıcısı işletim sistemi seçimleri ile ilgili bilgiler verdi. Onlar niçin Windows Vista'ya geçmedi? Ve onlar Windows 7 hakkında ne düşünüyor? Bu kullanıcılar Vista'dan muaf kaldılar, fakat onların çoğu Windows 7 konusunda açık fikirli ve Windows 7'yi gerçekten denemek istiyorlar.


Hiç yorum yok: