16 Mayıs 2010 Pazar

İnternet Sektörü Ölüyor Tecrübeli Bir Makale

Bana göre sektör yavaş yavaş kendini yok ediyor.
Çünkü Eskiden 10 15 Tecrübeli firma olmasına rağmen çok iyiydi şimdi sağımız solumuz host,domain,tasarım,seo firmaları doldu.  Bende yapıyorum bu işi yalan söylemiyim ama ben artık aştım bu işleri sadece kendime çalışıyorum. Bazı kişiler var mesela tabiri yerindeyse Sektörden Anlamayanlar onlar kendilerini zaten biliyorlar anlamadıkları taktirde hala bilişim host domain tasarım vs. gibi siteler açıp yalandan warez tasarım koyup satıyorlar anlamıyorum yaptığınız neki işi bilmeyenler bilenlere bıraksınlar.  BU SEKTÖR ÖLÜYOR YAVAŞ YAVAŞ .. Kendini bilmez doldu internet sektörü.
Babasının cebinden 10 TL çalan site açıyor olamaz böyle bişey çocuğun hiçbir bilgisi yok bilişim sitesi kuruyor.  Bu nasıl birşeyki böyle çocuk oyuncağına dönmüşüz ve bu işi ekmek parası haline getirmiş insanlarında önüne geçiyorlar bu kendini bilmezler.
Ben sadece şunu söylemek istiyorum. Lütfen ama lütfen hiçbir bilginiz yoksa niye açıyorsunuz bu bilişim sitelerini  yok bilmem ne bilişim o bilişim bu bilişim birsürü isim oldu artık müşteri kime gidiceğini bilmiyor. Bir örnek veriyim bilginiz olsun karalamak adına söylemiyorum Dear Shell adlı internet firması herkese hızlıdır odur budur diye vps reseller falan kiralıyor. Bi deniyelim bu hızlı şeyi dedim ödemesi peşin 45 TL verdim 2 hafta sonra açıldı yeminle Ondan sonra ekledim siteleri vps çöktü Sonra Ben biraz üstlerine gittim bilmem ne maddesi varmış hakaret edince vpsyi kapatıyolarmış BÖYLE BİR KOMEDİ FİRMA YOK YA O gün çok güldüm harbiden o 45 TL yi yardım kurumlarına bağışlasaydım daha makbule geçerdi allah katında.

O ve Onlar gibi insanları biz allaha havale ediyoruz ..

ALINTI :

Yazan: @Panelim
www.tecrubeli.tk

Hiç yorum yok: