15 Temmuz 2010 Perşembe

2010 SBS Tercihleri ve Yerleştirme hakkında bilgi


Yeni sınav sistemiyle 3 yıl boyunca uygulanan SBS sınavları, bu sene itibari ile sonlandırılmış olsa da bu yılki 6., 7. ve 8.sınıflar eski sınav sistemine devam edecek görünüyor…

2010 SBS Sonuçları açıklandı ve tercih heyecanı başladı fakat ne yapacağınızı bilmiyorsanız sizlere birkaç öneride bulunacağız. Öncelikle 2010 SBS tercihleri için puanınızı doğru hesaplamalı ve bunu yaparken 2010 sbs puan hesaplama robotu kullanmalısınız






Elde ettiğiniz puan ile yerleşeceğiniz yerleri incelemeli ve bu okullara ait öğretim kadrosunu incelemeli ve 4 yıl boyunca eğitim hayatınızı sürdüreceğiniz okulu doğru seçmelisiniz. Büyük eğitim kurumlarının önerilerini de dikkate alabilir ve 2010 SBS yerleştirmeleri boyunca hatalı bir adım atmaktan uzak durabilirsiniz…

Eğer ileride öğretmen olmayı düşünüyorsanız anadolu öğretmen liselerini tercih edebilir ve üniversite sınavında avantajınızı artırabilirsiniz. Öğretmen liselerinde de sayısal temelli eğitim olduğu için öğretmen olmasanız da iyi bir eğitim alacağınızdan emin olabilirsiniz…

2010 SBS Yorumları için aşağıdaki yorum panelini kullanabilir ve düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: