8 Aralık 2010 Çarşamba

İkariam Hileleri

Zamanında ikariam oynuyordum. Hile arıyordum bağımlısı olmuştum carttı curttu derken bişey farkettim bu oyun hilsesiz ve eklentisiz daha çok hoş oynandığını farkettim. Bu oyunun hiçbir hilesi yok ve oyun geliştiricileri webmasterleri coderleri gerçekten dünya çapında tanınmış ve kendini kanıtlamış bir şirket tarafından sağlanıyor. Bu oyunun (İkariam Hileleri) hiçbir hilesi yok bunu unutmayın ve boşuna googlede 

yahooda ikariam hileleri yazıp aramayın yok gerçekten yok heryerde aynı şeyler saçma sapan şeyler yazıyor. benim amacım sadece sizi bilgilendirmek başka birşey değil hem hileyi bulup napıcaksınki allah aşkına okadar insanın emeği çabası var onlar niye hilesiz oynuyor ? en iyi oyun hilesiz oyundur bunu unutmayın. Herkese iyi oyunlar dilerim kolay gelsin cümleden.

Hiç yorum yok: