19 Aralık 2010 Pazar

İnternette Sansüre Hayır

İnternette Sansür ; evet arkadaşlar bu konu üzerinde durmaya karar aldım. Sansürsüz bir internet için TTNET ve TURKTELEKOMİNASYON nedir bu arkadaşlar her siteye sansür sansür sansür yeter artık ! sansürsüz internet istiyoruz sansürsüz bir türkiye istiyoruz. Siteler kapatılmasın yeter artık kapatılcak siteleri görmüyorlar kapatılmıcak doğru düzgün yayın yapan siteleri yayından kaldırıyorlar nedir bu sansürlerden çektiğimiz. Ben interneti siteler sansürlensin diye almıyorum türktelekominasyon önce sansüre değil sürata yüklensin nedir bu internet hızlarından çektiğimiz böyle hiçbiryere varamayız sadece düşeriz dünya genelinde internet sektörü çıkar biz hala 10 yıl önce nerdeysek yine aynı yerdeyiz hiçbir gelişim yok sadece site kapatmayı biliyorlar buluyorlar bir site hop mahkeme kararıyla kapatılmıştır. Nedir bu rezillik ? Yeter gerçekten yeter böyle yaparak sadece gerileriz sansürsüz internete destek arkadaşlar Youtube açıldı neden 2 yıldır kapalıydı ? bir hiç yüzünden koca bir hiç okadar uzlaşmaya çalıştılar turktelekom ile masaya oturdu google yine yanaşmadılar istediğinizi yapıcaklardı neden peki kararınızdan vazgeçmediniz ? Siz bir HİÇSİNİZ. Şimdi youtune açıldı gerek varmıydı peki? ben söylüyüm HAYIR! Konu youtube değil youtube gibi birsürü site var haksız yere kapatılan TTNET ve TURKTELEKOMİNASYON bu iki internet gericisini şiddetle kınıyorum ve söylüycek hiçbir hiçbirşey bulamıyorum YORUM SİZİN .

Hiç yorum yok: