26 Ocak 2011 Çarşamba

Tanıtım Yazısı [ Ücretli + Ücretsiz ]

S.a arkadaşlar pow3rz.com adına güzel bir yeniliğe daha imza atıyoruz. Ücretli ve Ücretsiz TANITIM YAZISI alıyoruz. Sizlerin doğrultusunda sitenize bakarak siz sadece başvurunuzu yapın msn ve mail ile irtibata geçin. zdencan@hotmail.commsn adresim irtibata geçin en kısa sürede önce bu sistem nasıl oluyor tanıtım yazısı nedir ?  bunları konuşalım tanıtım yazısı nedir öncelikle tanıtım yazısı web sitenizi tanıtmak amaçlı yazılan özgün makaledir. Ücretli ve Ücretsiz nasıl oluyor ?
Ücretli Tanıtım Yazısı ; 10 Tl karşılığında hem tanıtım yazısı yazılıp hem link koyuluyor yani. Benim yazdığım tanıtım yazısını görmüşsünüzdür tamamında link yok ücretlide link koyuyorum.
Ücretsiz Tanıtım Yazısı ; Sadece Siteniz hakkında yazdığım tanıtım yazısı(makale)’dir. Link koyulmaz sadece site hakkında tanıtım bulunur.
Pow3rz.Com adına yeni bir sistem umarım hayırlı olur başvurular için en başta adresimi verdim herkese bol hitler ve bol kazançlar hoçakalın

Hiç yorum yok: