6 Eylül 2011 Salı

Bir Nedenim Var mp3 indir şarkı sözü


Dogu Bosphorus Bir Nedenim Var

(MizaKey Verse)

huzun bu bahcemın sınırlarında oyle dururken sanırım en guzel gunum bugundu
sorunlarım benimle anlasır gibıydı yok yanı oyle kıvranırken sen terkedıp gıderken..
nedenle bıttı her cumlenın sonunda aynı soru ben neyım ?
lakırtı omrumun guluslerınde aynı sahtelık var !
daima ters gıden bı kac sey var yıne bakıyorlar
kırdım içimdeki çocuğun umutlarını hain kaçıyor benden
ne desem ne söylesem nası silsem kanayan yaralarını ?
özür dılerım uzdugum ıcın senı sen benım ıcımsın buyume ıstemem kal orda
bılıyorum ve burdasın cocukluğum tut ellerımden topla parca parca kalbı
al yenıdeen..

(Nakarat.MizaKey)

Bir nedenim var yaşamak için yeniden gülmen için bir nedenim var
(bir nedenim var) Bırak acısın kanayan yaralarımı tuzları bas.
Her halimleyim her haine karşı nefes alıyorum inadına ben hala
(Nefes alıyorum) Gel içimdeki çocuk al beni burdan baştan başla..

(Talha Verse)

Tavsiyen nedir?
Bu halimin yerinde olsan, sözün ağır gelir ben bugünde kalkamam
Düşünme terk edeni ne olursun ?
Üzgünüm
Katkım olsun (bak) artık açtım üstümü, cook üşüdüm
Derinden gelen rüzgarım, nefeslerimi titretir zararı yokken
Fazlasını istemem ki, benim için yorulma
Hayatım güzel gider, ve sende bak uzaktan uzaga
Saçlarımı kaşıyorum ben hala
Düşündüğümde (bak) nedenlerim variçimde bir cocuk var
Oysa en kırıntılı bu günlerımde karsılastım yaslandım omuzlarına kadar
Günahlarımla boyanmıs bir mutluluktu kimin neyim ki ben ?
Benim hayali cennetimin herhali cok güzel
İnan ki sen gidersen benim içinde ordakal

(Nakarat.MizaKey)

Bir nedenim var yaşamak için yeniden gülmen için bir nedenim var
(bir nedenim var) Bırak acısın kanayan yaralarımı tuzları bas.
Her halimleyim her haine karşı nefes alıyorum inadına ben hala
(Nefes alıyorum) Gel içimdeki çocuk al beni burdan baştan başla..

(MizaKey Verse 2)

Herkesin bir nedeni var mutlu olmak uğruna bir güneşi var
bir yağmur tanesi serinletir ya gökkuşağın var her renk senin
Kim karışırki? kim karışırki? kim karışırki?

Hiç yorum yok: