23 Ocak 2011 Pazar

Borsadan Para kazanmaya Yeni Bakış Ayşe Kabasakal

İnternetten yatırım yapmak gerçekten çok kolay bir hal aldı. Şuanda türkiye’de dahi Homeofis olarak çalışmaya başlayan binlerce insan var. Daha önce buradan borsada para kazanmak konusunda bahsetmiştik ve ayrı bir üstaddan ayrı bir kaynaktı. Şimdi yeni bir borsa eğitmeni Ayşe kabasakal var.
İnternette borsa işini yapan ve yüksek meblalar kazanan insanlardan sadece birisi ve artık paylaşmakta fayda vardır diyerek kitabını yazıyor ve sizlerin karşısında isterseniz siteyi buradan inceleyebilirsiniz.


Öncelikle karar vermeniz gereken şey kazanmayı istiyor musunuz?
Mutlaka cevabınız “Evet” fakat bunun için gerekli tek şey bir profesyonel gibi davranmaktan geçiyor. Profesyonellikte bilgi demektir.
Peki tek kelimeyle “beklenti piyasası” olarak nitelendirilebilecek borsalar, bireysel yatırımcıların uzak durması gereken yerler mi? Hiç şüphesiz “vurgun” mantığıyla hareket etmeyen, uzun vadeli düşünen yatırımcılar için değil.
Borsada uzun yıllardır işlem yapıyorsunuz veya yeni başlıyorsunuz fark etmez. Bugüne kadar kaybettiniz veya umduğunuz kadar kazanamadınız.
Size nasıl paranızı adım adım katlayacağınızı, hisse senedi seçerken bakmanız gereken kriterleri ve sonrasında geçmeniz gereken aşamaları sizinle paylaşmak için bu kitabı hazırlamaya karar verdim.
11 senedir borsada işlem yapan profesyonel bir yatırımcıyım ve hiçbir zaman zarar etmedim.
Borsada işlem yaptığım süre zarfında hiç zarar etmemiş olmam benim için çok büyük bir başarıdır. Ve ben bu tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.
saygılarımla
Ayşe KABASAKAL

Hiç yorum yok: