10 Şubat 2011 Perşembe

Android İşletim Sistemiyle İlgili Haberler

Google’ın Android işletim sistemi giderek popüler olmaya devam ediyor. Özellikle son birkaç aydır Türkiye’de en çok satan telefonların işletim sistemi konumuna geçen android başta Samsung Galaxy Tab olmak üzere şimdiden 50 binin üzerinde satış rakamına ulaştı (Türkiye’de). Ayrıcaandroid tablet pc‘ler de birçok kullanıcının gündeminde ancak şu an dolar kuru biraz yüksek durumda olduğu için insanlar doların düşmesini bekliyor zira bu ürünlerin fiyatlarında dolar kuru büyük önem taşıyor. Android işletim sisteminin özel android uygulamaları, android oyunları ve programları bulunuyor. 
Örneğin Dizitv uygulamasıyla android işletim sistemini kullanan cep telefonunuzdan dilediğiniz gibi dizi izleyebiliyorsunuz. Namaz uygulamasıyla namaz saatlerini takip ediyorsunuz vs. Android market denilen ortamdan bu uygulamaları ücretli veya ücretsiz indirebilirsiniz.

Android hakkında kısaca bilgi verdik ancak siz android işletim sistemini kullanan bir telefon ya da tablet pc almayı düşünüyorsanız, ya da android navigasyon programı gibi uygulamalar hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsanız Uzun zamandır hizmet veren bu sitede uygulama geliştiricisi olarak onbinlerce kişiye ulaşma şansınız da var. Herkese hoşça vakit geçirmelerini diliyoruz.

Hiç yorum yok: